Procedura de
solutionare a reclamatiilor
Acest
document este proprietatea Telcor Communications S.R.L. si nu poate fi reprodus
fara acordul companiei.
Prezenta
procedura reglementeaza procesul de solutionare a reclamatiilor primite de la
utilizatorii finali, clienti persoane fizice sau juridice care beneficiaza de
serviciile oferite de Telcor Communications.
- Definitii: Reclamatia
este o solicitare a utilizatorilor finali Telcor Communications de
rezolvare a unor situatii considerate de catre acestia drept abateri de la
conditiile legale sau contractuale de furnizare a serviciului, la care
este asteptat un raspuns sau o rezolutie.
- Procedura inaintare
reclamatii
- Orice reclamatie legata de serviciile furnizate
de Telcor Communications poate fi
inaintata prin:
-
telefon: 0316.900.000
-
fax: 0316.900.001
-
e-mail: office@telcor.ro
- Programul de inregistrare a reclamatiilor este
de luni pana vineri, intre orele 9 si 18, cu exceptia sarbatorilor
legale.
- Orice reclamatie va fi solutionata in interval
de o zi lucratoare din momentul inaintarii acesteia.
- In cazul in care echipa Telcor considera ca
reclamatia necesita mai mult de o zi lucratoare pentru a fi solutionata,
clientul va fi anuntat in termenul prevazut mai sus prin e-mail si telefonic in legatura cu
noul termen limita.
- In cazul in care litigiul nu este solutionat pe
cale amiabila, utilizatorul final poate apela la ANCOM (Autoritatea
Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii), Str. Delea
Noua nr.2, sector 3, Bucuresti, tel. 0800.855.855 (apel gratuit) /
0372.845.845, fax. 0372.845.402, e-mail: ancom@ancom.org.ro, sau la alte
proceduri extrajudiciare de solutionare a litigiilor.
Cu stima,
Serban TIGAU
Director General