CONTRACT DE FURNIZARE SERVICII TELEFONIE
nr. ....... din .......................
Incheiat astazi ................. intre:
SC TELCOR COMMUNICATIONS SRL, cu sediul in Bucuresti, Str. Mitropolit Andrei Saguna, nr.5, sector 1, numar de inregistrare la Registrul Comertului J40/8010/2002, cod unic de inregistrare 14835419, cod de inregistrare fiscala RO14835419, cont bancar RO03 OTPV 1100 0015 3819 RO01 deschis la OTP Bank Romania, Agentia Mosilor, reprezentata prin Serban TIGAU, in calitate de Director General, denumita in continuare PRESTATOR.
si
................................................................, cu sediul in Bucuresti, ................................................................. ......................................... ........................, numar de inregistrare la Registrul Comertului ........................, cod unic de inregistrare ......................., cont bancar .........................................................., deschis la ......................................, reprezentata prin ......................................., in calitate de ...................................., denumita in continuare BENEFICIAR.
Locatia de instalare si numerotatia utilizata:
|
|
Locatie |
Numar linii |
Numar de telefon |
|
Numerotatie TELCOR |
|
.... |
.........
|
Prezentul contract contine conditiile generale si
urmatoarele anexe:
Acces la statistici online: username.................si pasword......................
Beneficiarul declara ca a luat cunostinta despre conditiile generale, de tarifele serviciilor si de clauzele specifice serviciilor asa cum acestea reies din anexele 1, 1.1, 1.2, si 2 care fac parte integranta din contract. Beneficiarul declara, de asemenea, ca a primit un exemplar al prezentului contract si al anexelor. Prezentul contract contine 24 pagini (inclusiv anexele) si s-a incheiat in 2 (doua) exemplare, cate unul pentru fiecare parte.
Pentru si in numele PRESTATORULUI |
Pentru si in numele BENEFICIARULUI |
Nume: Serban TIGAU |
Nume: |
Functia: Director General |
Functia: |
Data: |
Data: |
CONDITII GENERALE
Art.1 – Obiectul contractului
(1) Furnizarea de servicii de telefonie, precum si asigurarea functionarii acestor servicii, folosind infrastructura Prestatorului, catre Beneficiar, care se declara de acord sa exploateze acest serviciu si sa plateasca tarifele stabilite in prezentul contract (inclusiv anexele sale). Serviciile de telefonie oferite: acces la serviciile de voce si fax locale, interjudetene si internationale in reteaua Prestatorului, precum si in alte retele publice de telefonie fixa sau mobila cu care Prestatorul are contracte de interconectare in vigoare, denumit in continuare serviciu de telefonie.
(2) Furnizarea echipamentelor necesare pentru acces, asa cum sunt descrise in anexa 1.
Art.2 – Durata
(1) Contractul intra in vigoare la data semnarii lui de catre parti si este valabil pentru o perioada de 1 an, considerandu-se automat prelungit pentru perioade egale de timp, daca niciuna dintre parti nu il denunta, cu un preaviz de minimum 30 de zile calendaristice inaintea termenului de expirare. Preavizul se va intocmi sub forma unei scrisori cu confirmare de primire, pe adresa Prestatorului.
Art.3 – Activarea si utilizarea contului de utilizator
(1) Contul de utilizator alocat Beneficiarului de catre Prestator contine toate elementele, resursele si datele de identificare in retea a Beneficiarului, necesare accesului acestuia la serviciile asigurate de Prestator si utilizarii acestora, potrivit prezentului contract.
(2) Prestatorul se obliga sa activeze contul de utilizator al Beneficiarului in termen de 48 ore de la instalarea liniilor de acces.
Art.4 – Instalarea si configurarea serviciului
(1) In cazul in care conectarea Beneficiarului impune amplasarea la sediul acestuia a unor echipamente specifice iar Beneficiarul nu detine astfel de echipamente, acestea vor fi furnizate de catre Prestator in baza unui proces verbal de predare primire.
(2) Punerea in functiune se va face in baza unei fise de acceptanta , incheiata intre Prestator si Beneficiar.
(3) In cazul in care conectarea Beneficiarului depinde de obtinerea unor autorizatii sau aprobari, Prestatorul va asigura conectarea numai dupa intrunirea tuturor conditiilor necesare.
(4) Beneficiarul are dreptul sa isi configureze propria retea telefonica dupa cum va considera necesar, fara insa ca prin aceasta sa afecteze conditiile specificate explicit in acest contract.
(5) Lucrarile de instalare se considera a fi incheiate si serviciul se considera a fi functional la data semnarii fisei de acceptanta, conform modelului anexat.
Art.5 – Costuri
(1) Costurile serviciilor de telefonie si a echipamentelor livrate sunt stabilite conform anexelor, parte integranta in contract.
(2) Prestatorul poate propune Beneficiarului modificarea tarifelor prevazute de contract, in cazul in care modificari legislative sau modificari ale preturilor si tarifelor furnizorilor Prestatorului ar influenta tariful stabilit prin contract si ar justifica o astfel de initiativa. Noile tarife propuse de Prestator vor fi comunicate Beneficiarului, printr-o notificare, iar Beneficiarul va dispune de o perioada de 5 de zile lucratoare, incepand cu momentul primirii notificarii, in care va putea denunta unilateral contractul. Modificarea definitiva si irevocabila a tarifelor se va face printr-un act aditional la prezentul contract.
Art.6 – Facturarea
(1) Factura va fi emisa in primele cinci zile lucratoare ale fiecarei luni calendaristice si va contine abonamentul pentru luna in curs si valoarea convorbirilor efectuate in luna precedenta.
(2) Prima factura poate contine, de asemenea, si contravaloarea echipamentelor instalate in cazul in care acestea vor deveni proprietatea beneficiarului.
(3) La semnarea contractului Prestatorul va emite o prima factura pentru lucrarile de instalare a echipamentelor, daca este cazul. Aceasta factura va fi platita in termen de 10 zile de la emitere.
(4) Taxarea se realizeaza astfel: primul minut este indivizibil, dupa primul minut unitatea de taxare este 1 secunda.
(5) Valoarea traficului lunar este calculat astfel:
Valoare trafic lunar = Tarif destinatie x Numar unitati de taxare.
Acest trafic este evidentiat in mod explicit, online la adresa: http://stat.telcor.ro, pe baza de username si password.
(6) Facturile vor fi expediate Beneficiarului prin posta, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, la adresa indicata in prezentul contract sau comunicata Prestatorului in scris, sub semnatura persoanelor autorizate. Beneficiarul care reclama ca nu a primit factura nu este exonerat de obligatia de plata la termen a sumei facturate. La cerere, Beneficiarul va primi o copie a facturii.
(7) Beneficiarul va putea contesta in scris modul de completare a facturii pana cel tarziu in ziua scadentei. Necontestarea facturii in acest termen va semnifica acceptarea acesteia.
(8) Orice contestatie legata de factura, va fi solutionata de Prestator, in maxim 24 de ore de la primirea acesteia, de catre departamentul contabilitate.
(9) Contestatiile depuse la Prestator in legatura cu facturile, nu prelungesc data scadenta a facturilor. Daca contestatia a fost depusa sau raspunsul la contestatie este dat in data scadenta, din momentul primirii raspunsului la contestatie, Beneficiarul are la dispozitie 24 de ore pentru a efectua plata sumei datorate.
Art.7 – Termenul de plata al facturilor
(1) Orice factura va fi achitata de Beneficiar in maxim de 15 zile de la emitere.
(2) Plata se va face in lei, la cursul BNR din ziua facturarii, in contul bancar specificat in factura fiscala.
Art.8 – Penalitati de intarziere
(1) Pentru intarzierea platii, Beneficiarul va plati o penalitate de 0,15% calculata pe zi de intarziere, asupra sumei datorate.
(2) In cazul intarzierii unei plati de catre Beneficiar, Prestatorul poate intrerupe furnizarea serviciilor incepand cu a sasea zi de la data scadenta trecuta pe factura, cu notificarea prealabila a Beneficiarului de catre Prestator. Reluarea furnizarii serviciului se face dupa achitarea de catre Beneficiar a tuturor sumelor datorate, inclusiv a penalitatilor.
(3) Daca timp de 10 de zile de la suspendarea furnizarii serviciului, Beneficiarul nu efectueaza plata tuturor sumelor restante, inclusiv penalizarile aferente acestor sume, Prestatorul este indreptatit sa deconecteze de la reteaua publica de telefonie Beneficiarul. Reconectarea Beneficiarului la retea se va face, dupa plata sumelor datorate Prestatorului, inclusiv penalizarile, cu plata unui tarif de reconectare de 10 euro/linie.
(4) Pe toata perioada cat serviciul de telefonie este suspendat, Beneficiarul va putea initia sau primi apeluri care nu presupun nicio plata din partea sa, in acest timp datorand Prestatorului numai abonamentul lunarl pentru furnizarea serviciului de acces, in functie de numarul de linii contractat, conform Anexei 1 si chiria pentru echipamentele necesare conectarii, inchiriate de la Prestator (daca este cazul).
Art.9 – Suspendarea furnizarii serviciului la cerere
(1) Beneficiarul poate solicita in scris, cu confirmare de primire, cu cel putin 10 zile lucratoare inainte, suspendarea furnizarii serviciului, pentru o perioada cuprinsa intre 1 si 60 de zile lucratoare consecutive, in decursul unui an, mentionand si data de recuplare.
(2) Pe toata perioada cat serviciul de telefonie este suspendat, Beneficiarul va putea initia sau primi apeluri care nu presupun nicio plata din partea sa, in acest timp datorand Prestatorului numai abonamentul lunar pentru furnizarea serviciului de acces, in functie de numarul de linii contractat, conform Anexei 1 si chiria pentru echipamentele necesare conectarii, inchiriate de la Prestator (daca este cazul).
Art.10 – Conditii de calitate a serviciului
(1) Prestatorul asigura disponibilitatea serviciilor 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana.
(2) Disponibilitatea serviciului asigurata de Prestator include liniile de telefonie si echipamentele de telefonie asigurate de catre Prestator (detinute de beneficiar in chirie sau proprietate si care se afla inca in perioada de garantie), fara a include liniile de telefonie si echipamentele furnizate de terti.
(3) Lucrarile de intretinere/inlocuire a retelei si echipamentelor, vor fi anuntate de catre Prestator Beneficiarului cu cel putin 24 ore inainte. Acestea vor putea avea o durata maxima de 5 ore/saptamana iar Prestatorul va face tot posibilul ca ele sa fie efectuate in intervalul orar 24-05 a.m..
(4) Beneficiarul are dreptul sa apeleze la serviciile tehnicienilor Prestatorului atunci cand intampina dificultati in accesarea retelei Prestatorului, datorita unor diverse probleme. In cazul in care Beneficiarul o solicita, tehnicienii Prestatorului se vor deplasa la sediul/locatia Beneficiarului in maxim 24 de ore, daca solicitarea a sosit intr-o zi lucratoare.
(5) In cazul in care este necesara o deplasare a tehnicienilor la sediul/domiciliul Beneficiarului, aceasta va fi facturata de Prestator, la tarifele Prestatorului de la data interventiei, in cazul in care, ca urmare a deplasarii, s-ar constata ca deplasarea nu era necesara sau ca dificultatea/ disfunctionalitatea nu era datorata culpei Prestatorului.
(6) Serviciul de relatii cu clientii este asigurat 24 ore/zi, 7 zile pe saptamana, astfel:
Tel : 0316.900.000
Mob: 0741.168.258
Fax : 0316.900.001
E-mail: office@telcor.ro
Persoana de contact : Tberius Spataru
(7) Prestatorul va asigura Beneficiarului, in concordanta cu prevederile Art. 3 si Anexei nr. 4 din Decizia ANC nr. 138/2002, un serviciu de comunicatii electronice de clasa 0.
Art.11 – Drepturi si obligatii ale Prestatorului
(1) Prestatorul va opera si superviza 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana, 365 zile pe an reteaua sa publica de comunicatii electronice.
(2) Prestatorul va putea cerceta orice incalcare a obligatiilor Beneficiarului si va putea sesiza organelor competente savarsirea oricarei fapte care angajeaza raspunderea juridica a autorului. Prestatorul va putea colabora cu organele competente, la cererea acestora, in limitele prevazute de prevederile legale, pentru identificarea si tragerea la raspundere a autorilor faptelor ce au avut ca rezultat prejudicierea unor terte persoane.
(3) Prestatorul poate schimba numerotatia alocata Beneficiarului in cazul unor modificari de retea ce presupun acest lucru, ca de exemplu, dar fara a se limita la decizii ale autoritatii nationale care impun sau recomanda schimbari ale numerotatiei. Prestatorul nu va fi responsabil in niciun fel pentru cheltuielile suferite de Beneficiar in acest caz.
(4) Prestatorul se obliga sa remedieze eventualele defectiuni reclamate respectand termenele de remediere prevazute de ANC.
(5) Prestatorul poate pune la dispozitia Beneficiarului, la cererea acestuia, acces la o pagina de Internet unde Beneficiarul poate vizualiza informatiile cu privire la situatia contului sau. Beneficiarul va fi anuntat de activarea acestei facilitati, prin transmiterea catre Beneficiar, prin e-mail, a unui cont si a unei parole pentru accesul la adresa de internet specificata mai sus. Este obligatia Beneficiarului sa modifice parola pusa la dispozitie de Prestator, pentru accesul in pagina de internet, Prestatorul neasumandu-si nicio responsabilitate pentru accesul neautorizat la aceste date.
Art.12 – Drepturi si obligatii ale Beneficiarului
(1) Beneficiarul este obligat sa anunte de indata Prestatorul asupra oricarei modificari a informatiilor privind Beneficiarul furnizate initial prin formularul de inregistrare, ca si despre declansarea procedurii reorganizarii sau falimentului asupra sa (in cazul persoanelor juridice).
(2) Beneficiarul este obligat sa colaboreze cu Prestatorul pentru asigurarea securitatii accesului la serviciile si echipamentele acestuia si sa informeze Prestatorul despre orice actiune de care are cunostinta si care ar putea sa reprezinte un atentat la acestea.
(3) Raspunderea Prestatorului nu va fi angajata in cazul infiltrarii unui tert in sistemul de telefonie al Beneficiarului; Beneficiarul ramane singurul responsabil de protectia sistemului sau de telefonie contra unor astfel de infiltrari.
(4) Beneficiarul este obligat sa permita tehnicienilor Prestatorului accesul la echipamentele Beneficiarului in cazurile in care acesta suspecteaza incalcarea de catre Beneficiar a obligatiilor contractuale; in cazul in care accesul nu este permis, si, in plus, Beneficiarul refuza colaborarea cu personalul Prestatorului, Prestatorul are dreptul sa intrerupa furnizarea serviciilor.
(5) Beneficiarul, prin prezentul contract, nu poate sa furnizeze catre terti, in nume propriu, servicii care fac obiectul prezentului contract; aceasta prevedere este valabila indiferent daca distribuirea serviciilor catre terti se face prin sistemul Prestatorului sau prin alta infrastructura;
(6) Beneficiarul are dreptul sa apeleze la suportul clienti al Prestatorului la numarul de telefon sau adresa de mail, conform art. 10, pentru orice reclamatie referitoare la serviciu.
(7) Beneficiarul intelege ca singurul beneficiar al drepturilor si licentelor referitoare la operarea retelei publice de comunicatii electronice a Prestatorului, este Prestatorul si ca aceste licente si drepturi sunt exclusiv asociate cu Prestatorul.
(8) Beneficiarul se obliga sa achite contravaloarea serviciilor ce formeaza obiectul prezentului contract la termenele stabilite.
(9) Beneficiarul se obliga sa restituie la finalul contractului echipamentele predate si instalate de catre Prestator la sediul Beneficiarului.
(10) Beneficiarul se obliga sa plateasca contravaloarea echipamentului instalat, in cazul disparitiei, distrugerii sau deteriorarii acestuia din vina Beneficiarului; contravaloarea acestuia este precizata in anexa 1 la prezentul contract.
Art.13 – Functionarea si utilizarea serviciului de telefonie
(1) Modalitatile de utilizare a serviciului de telefonie sunt descrise in anexa 2.
(2) Beneficiarul se obliga sa nu foloseasca echipamentele terminale care nu sunt autorizate de catre Prestator si nici sa nu modifice echipamentele sau orice alte instalatii realizate de catre Prestator pentru functionarea serviciului.
(3) Beneficiarul este obligat sa nu utilizeze si sa ia toate masurile necesare pentru a nu permite utilizarea serviciilor puse la dispozitia sa de catre Prestator in scopuri ilegale conform legislatiei romane in vigoare sau in scopul prejudicierii, in orice mod, a unor terte persoane, fizice sau juridice, din tara sau din strainatate, prin diferite modalitati, si in special prin apelarea cu intentia de a hartui, ameninta, insulta, calomnia, sau de a deranja in orice alt mod destinatarul.
(4) Nu este permis traficul de tranzit prin reteaua Prestatorului. Prin trafic de tranzit se intelege: originarea apelurilor in alta retea decat cea a Prestatorului, tranzitarea acestora prin reteaua Prestatorului si terminarea lor in alta retea decat cea a Prestatorului. Nu sunt incluse in aceasta categorie apelurile din cadrul unei sesiuni de audioconferinta.
(5) Este interzisa conectarea de catre Beneficiar la reteaua publica de comunicatii a Prestatorului a oricarui echipament fara autorizarea Prestatorului, precum si furnizarea catre terti a serviciilor ce fac obiectul prezentului contract.
(6) Daca Prestatorul identifica o astfel de situatie nepermisa sau primeste o reclamatie privind o astfel de situatie, de la un operator cu care Prestatorul este interconectat, Beneficiarul se obliga ca dupa primirea unei notificari din partea Prestatorului, sa remedieze situatia si sa formuleze un raspuns in termen de 3 zile de la primirea notificarii. Daca situatia nepermisa continua, Prestatorul va sesiza autoritatile competente pentru luarea masurilor legale in vederea sanctionarii si incetarii situatiei respective si va aplica, iar Beneficiarul va achita, cu titlu de clauza penala, o majorare de 100% a sumei facturate pentru traficul generat de liniile Beneficiarului de pe care s-a produs incalcarea regulilor de mai sus, inregistrat pe perioada lunii in care s-a inregistrat abaterea, precum si pentru traficul aferent lunilor ulterioare, pana la incetarea definitiva a traficului nepermis dinspre liniile respective.
(7) In toate situatiile de incalcare a prezentelor reguli, Prestatorul are dreptul de a respinge orice apel provenit de la Beneficiar care are o identitate considerata a fi implicata in frauda, potrivit prezentului contract.
(8) Prestatorul nu va fi responsabil pentru nicio intrerupere rezultata din cauze ce exced controlului sau/si nici pentru pagubele pe care Beneficiarul le-ar putea suferi din aceste cauze.
(9) Prestatorul nu va fi obligat sa furnizeze Beneficiarului, iar Beneficiarul nu va avea dreptul sa acceseze alte servicii furnizate de catre Prestator in afara celor prevazute expres in prezentul contract. Acest contract reglementeaza exclusiv traficul de abonat in sensul ca permite Beneficiarului sa comunice cu utilizatorii retelei Prestatorului si ai celorlalte retele interconectate cu reteaua acestuia.
Art.14 – Modificarea prevederilor contractului
(1) Clauzele prezentului contract pot fi modificate de comun acord, pe baza consimtamantului in scris al partilor.
(2) Prestatorul poate propune Beneficiarului modificari ale clauzelor contractuale, comunicandu-le acestuia prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, sau prin orice alta modalitate considerata potrivita de catre Prestator.
Art.15 – Cesiunea contractului
(1) Beneficiarul nu va cesiona unei terte persoane drepturile si obligatiile sale rezultate din prezentul contract fara acordul scris al Prestatorului.
(2) Partile sunt de acord cu cesiunea prezentului contract unui tert, cu conditia emiterii de partea interesata a unei notificari, in prealabil cu 30 de zile.
Art.16 – Incetarea contractului
(1) Prezentul contract inceteaza:
a) la expirarea termenului, conform cu Art. 2, alin.1;
b) prin acordul partilor;
c) in cazul dizolvarii oricareia din parti;
d) in cazul declansarii (deschiderii) procedurii de faliment oricareia din parti;
e) prin denuntare unilaterala de catre Prestator, cu conditia notificarii scrise, comunicate Beneficiarului, in care sunt prezentate cauzele si motivele denuntarii, fara a fi obligat la plata de daune-interese;
f)prin denuntare unilaterala de catre Beneficiar, cu conditia notificarii scrise, comunicate Prestatorului, contractul inceteaza daca au fost achitate integral toate obligatiile de plata catre Prestator (fara a fi obligat la plata de daune-interese);
(2) indiferent de motivul denuntarii, notificarea trebuie efectuata cu minimum 30 de zile calendaristice inaintea incetarii efective a prevederilor prezentului contract, sub forma unei scrisori cu confirmare de primire.
(3) Incetarea contractului nu are efecte asupra obligatiilor devenite anterior scadente intre parti.
(4) In cazul neindeplinirii de catre Beneficiar a oricareia dintre obligatiile contractuale, precum si in cazul intarzierii la plata unei facturi pe o perioada mai mare de 10 de zile, din momentul suspendarii serviciului, Prestatorul poate considera contractul desfiintat de plin drept, fara a fi necesara punerea in intarziere sau o altaformalitate. Rezilierea va opera la data primirii de catre Beneficiar a unei comunicari a Prestatorului mentionand motivele rezilierii.
Art.17 – Confidentialitate
(1) Nicio parte nu poate dezvalui vreo informatie continuta de acest contract fara consimtamantul prelabil exprimat in scris al celeilalte parti.
(2) Nicio parte nu o poate opri pe cealalta sa furnizeze informatii cerute in baza unor solicitari din partea autoritatilor oficiale sau prin proceduri legale.
(3) Beneficiarul nu poate dezvalui unor terti nicio informatie referitoare la acest contract, chiar dupa rezilierea acestuia.
(4) Prestatorul este obligat sa pastreze confidentialitatea informatiilor si datelor privind Beneficiarul din prezentul contract.
Art.18 – Forta majora
(1) Forta majora si situatiile asimilate acesteia exonereaza de raspundere partea care o invoca si o dovedeste in conditiile legii.
Art.19 – Notificari
(1) Exceptand cazurile reglementate expres in alt mod, toate notificarile si comunicarile vor fi facute in scris si trimise recomandat, cu confirmare de primire, prin posta la adresele:
(2) Comunicarile/notificarile verbale nu vor fi luate in considerare de niciuna din parti daca nu sunt confirmate prin modalitatile prevazute in acest articol.
Art.20 – Legea aplicabila. Litigii.
(1) Legea care guverneaza raporturile juridice nascute intre parti in temeiul prezentului contract este legea romana.
Anexa 1 – Tarife - servicii de telefonie, echipamente
Nr. crt. |
Descriere serviciu |
Tarif |
1 |
- taxa de instalare |
..... |
Nr. crt |
Echipamente instalate |
Cantitate |
1 |
..... |
..... |
Observatie: - echipamentul de comunicatie instalat la Beneficiar are valoarea de 200 euro + TVA; aceasta va fi perceputa numai in cazul disparitiei, distrugerii sau deteriorarii lui din vina Beneficiarului.
Nr. crt |
Descriere abonament |
Numar abonamente
|
Tarif/ luna (€ fara TVA) |
1 |
Abonament cu ....... minute incluse in reteaua Romtelecom (national sau local) |
..... |
..... |
TOTAL |
..... |
Destinatii |
Tarif Telcor (fara TVA) |
Convorbiri in reteaua Telcor (local si national) |
..... €/min |
Convorbiri in reteaua Romtelecom (local – Bucuresti) |
..... €/min |
Convorbiri in reteaua Romtelecom (national) |
..... €/min |
Convorbiri in retele mobile (Vodafone, Orange, Zapp, Cosmote) |
..... €/min |
Convorbiri catre alte retelele fixe (Vodafone,Orange,Cosmote,RDS,UPC) |
..... €/min |
Convorbiri catre servicii speciale |
Conform anexa 1.1 |
Destinatii internationale |
Tarif (fara TVA) |
Convorbiri Zona - 1 fix |
..... €/min |
Convorbiri Zona - 1 mobile |
..... €/min |
Convorbiri Zona – Alte Destinatii |
Conform anexa 1.2 |
Observatii: - tariful este exprimat in euro si nu include TVA
- minutele incluse pot fi folosite in reteaua Romtelecom local si national; minutele neconsumate nu se vor reporta de la o luna la alta
- taxarea se realizeaza astfel, primul minut este indivizibil ulterior taxarea se face la secunda
Pentru si in numele PRESTATORULUI |
Pentru si in numele BENEFICIARULUI |
Nume: Serban TIGAU |
Nume: |
Functia: Director General |
Functia: |
Data: |
Data: |
Nr.crt. |
Serviciu |
Tarif euro/min |
1 |
Numere verzi Romtelecom |
0,0368 |
2 |
Numere verzi Romtelecom |
0,0315 |
3 |
Numere verzi Romtelecom |
0,0368 |
4 |
Numere verzi Romtelecom |
0,0315 |
5 |
Salvare |
0,0368 |
6 |
Politie |
0,0368 |
7 |
Pompieri |
0,0368 |
8 |
Deranjamente posturi telefonice |
0,0368 |
9 |
Deranjamente posturi telefonice |
0,0315 |
10 |
Deranjamente ISDN |
0,0368 |
11 |
Deranjamente ISDN |
0,0315 |
12 |
Vanzari si relatii cu clientii |
0,2352 |
13 |
Informatii diverse |
0,2352 |
14 |
Ora exacta |
0,2352 |
15 |
Informatii abonati Romtelecom |
0,0368 |
16 |
Informatii abonati Romtelecom limba straina |
0,0315 |
17 |
Numar unic apeluri de urgenta |
0,0368 |
18 |
Numar unic apeluri de urgenta |
0,0315 |
19 |
Jandarmerie |
0,0368 |
20 |
Protectie Civila |
0,0368 |
21 |
SOS victimele violentei in familie |
0,0368 |
22 |
Suport Anti-Drog |
0,0368 |
23 |
Politia de Frontiera |
0,0368 |
24 |
Asistenta Sociala |
0,0368 |
25 |
Alo, domnule Primar |
0,0368 |
26 |
Telefonul Cetateanului |
0,0368 |
27 |
Taxi |
0,0368 |
28 |
ASCENSORUL SECT 1-3 |
0,0368 |
29 |
ASCENSORUL ROM.SERV. |
0,0368 |
30 |
MC & RUDOLPH GROUP SRL |
0,0368 |
31 |
ASCENSORUL IFMA |
0,0368 |
32 |
METROREX - sesizari si reclamatii |
0,0368 |
33 |
REPARATII ASCENSOARE - EMAC IMPEX |
0,0368 |
34 |
AGENTIA NATIONALA SANITAR VETERINARA |
0,0368 |
35 |
RECLAMATII GAZE |
0,0368 |
36 |
VITAL GAZ - dispecerat gaze |
0,0368 |
37 |
DERANJAMENTE ELECTRICA BUCURESTI |
0,0368 |
38 |
ELECTRICA - ILFOV |
0,0368 |
39 |
CARGUS INTERNATIONAL - curier rapid |
0,0368 |
40 |
SALVAVET COMIMPEX - servicii veterinare speciale |
0,0368 |
41 |
TEEN TRANS RO SRL - curierat |
0,0368 |
42 |
PAGINI AURII INFO |
0,0368 |
43 |
FIG CURIERAT EXPRESS SRL - asigurari |
0,0368 |
44 |
AMEDEO IMPEX - informatii |
0,0368 |
45 |
FAN COURIER EXPRESS - curier rapid |
0,0368 |
46 |
SC RTC HOLDING SA - curierat |
0,0368 |
47 |
ANTI DROG Sect 1 |
0,0368 |
48 |
ANTI DROG Sect 2 |
0,0368 |
49 |
ANTI DROG Sect 3 |
0,0368 |
50 |
ANTI DROG Sect 4 |
0,0368 |
51 |
ANTI DROG Sect 5 |
0,0368 |
52 |
ANTI DROG Sect 6 |
0,0368 |
53 |
ANTI DROG S.A.I. |
0,0368 |
54 |
COMP. NAT. AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE |
0,0368 |
55 |
TAROM SA |
0,0368 |
56 |
ANUNTUL TELEFONIC |
0,0368 |
57 |
APLAST Call Center |
0,0368 |
58 |
AEROPORT BANEASA |
0,0368 |
59 |
APLAST Call Center |
0,0368 |
60 |
EASYNET (IDILIS) |
0,0368 |
61 |
GOLDSTERN - SERVICIU CLIENTI |
0,0368 |
62 |
THE MAILMAN SERVICII POSTALE |
0,0368 |
63 |
INFORMATII RATB |
0,0368 |
64 |
POSTA ROMANA |
0,0368 |
65 |
EVOLVA TELECOM |
0,0368 |
66 |
ASTRAL TELECOM - Relatii Clienti |
0,0368 |
67 |
SC UNION MOTORS ROMANIA - leasing auto |
0,0368 |
68 |
AUTOGENERAL SA Taxi |
0,0368 |
69 |
S.C. GETAX |
0,0368 |
70 |
SC UNION MOTORS ROMANIA - asistenta tehnica |
0,0368 |
71 |
TRANS VYL CAR SLR - taxi |
0,0368 |
72 |
SERVICIUL de ASISTENTA AUTO |
0,0368 |
73 |
TAXI OCCIDENT |
0,0368 |
74 |
DOMINO TAXI taxi |
0,0368 |
75 |
RODELL taxi |
0,0368 |
76 |
OLYMPUS COMMUNICATION - Taxi BAGETI |
0,0368 |
77 |
ERA-ALEXA COMPANY taxi |
0,0368 |
78 |
ASTRO-CARGO transport marfa |
0,0368 |
79 |
CRISTAXI SERVICE |
0,0368 |
80 |
PROF TAXI taxi |
0,0368 |
81 |
TAXI MONDIAL taxi |
0,0368 |
82 |
TAXI TOTAL SRL |
0,0368 |
83 |
TAXI LEONE |
0,0368 |
84 |
EUROSTIL COM SRL taxi |
0,0368 |
85 |
FLAMINGO EXIM 97 SRL taxi |
0,0368 |
86 |
NIK & SUN COMPANY taxi |
0,0368 |
87 |
RADACINI LEASING SRL - import, service auto |
0,0368 |
88 |
QUITE PRETTY taxi |
0,0368 |
89 |
GRANT TRANS SA taxi |
0,0368 |
90 |
GRUP AS 2000 TRANSCOM |
0,0368 |
91 |
FIDEL TAXI |
0,0368 |
92 |
BAGETI STAR taxi |
0,0368 |
93 |
COMPANIA DE TAXI SHERIFF |
0,0368 |
94 |
EUROFLY TAXI |
0,0368 |
95 |
S.C. FLY DISPECERAT SRL taxi |
0,0368 |
96 |
ROMANIAN INTERNAT. ASSISTANCE - asigurari CASCO |
0,0368 |
97 |
AUTO ITALIA IMPEX - showroom auto |
0,0368 |
98 |
COMAUTO MERIDIAN taxi |
0,0368 |
99 |
EUROFLY TAXI |
0,0368 |
100 |
TAXI YELLOW CAB |
0,0368 |
101 |
TAXI REAL |
0,0368 |
102 |
SC MAVI TAXI |
0,0368 |
103 |
AUTO COBALCESCU |
0,0368 |
104 |
SC GENN COMSERV SRL taxi |
0,0368 |
105 |
SC ROYAL TAXI SRL |
0,0368 |
106 |
CONFORT TAXI |
0,0368 |
107 |
C & I COM SERV SRL - transport persoane |
0,0368 |
108 |
S.C. DI - BAS AUTO - service auto |
0,0368 |
109 |
CRISTAXI SERVICE |
0,0368 |
110 |
TOURING EUROPABUS ROMANIA taxi |
0,0368 |
111 |
CRISTAXI SERVICE |
0,0368 |
112 |
SC SPEED TRANS CURIER |
0,0368 |
113 |
ARIS TAXI TRANS |
0,0368 |
114 |
SPEED TAXI GLOBAL MILENIUM |
0,0368 |
115 |
SC COMAUTO MERIDIAN - TAXI MERIDIAN |
0,0368 |
116 |
SPEED TAXI |
0,0368 |
117 |
S.C.TAXI 2000 |
0,0368 |
118 |
SC SPRINT 2001 Import Export taxi |
0,0368 |
119 |
TAXI CLUB COMPANY |
0,0368 |
120 |
S.C. MEGA STASS COMPANY taxi |
0,0368 |
121 |
TAXI APOLODOR |
0,0368 |
122 |
AUTO ITALIA IMPEX |
0,0368 |
123 |
DRAGON STAR COMPANY - paza |
0,0368 |
124 |
ROMGUARD GRUP SA |
0,0368 |
125 |
COBRA SECURITY |
0,0368 |
126 |
BARTGUARD SERVICES |
0,0368 |
127 |
BARTGUARD SERVICES |
0,0368 |
128 |
BIDEPA SECURITY |
0,0368 |
129 |
INFORMATII SNCFR |
0,0368 |
130 |
SNCFR Rezervare tichete |
0,0368 |
131 |
GROUP 4 FALCK SRL |
0,0368 |
132 |
TAXI GETAX |
0,0368 |
133 |
BRONEC INTERNATIONAL COMPANY paza |
0,0368 |
134 |
ALERT SECURITY COMPANY |
0,0368 |
135 |
SC SIBEL TRANS SRL taxi |
0,0368 |
136 |
GROUP 4 FALK ROMANIA APS VALAHIA |
0,0368 |
137 |
COMENZI FURGONETE GETAX |
0,0368 |
138 |
POLITIA COMUNITARA - SECTOR 3 |
0,0368 |
139 |
POLITIA RUTIERA |
0,0368 |
140 |
Directia Generala de POLITIE Bucuresti |
0,0368 |
141 |
POLITIA DE FRONTIERA |
0,0368 |
142 |
INTACT ADVERTISING SA - ANTENA1 |
0,0368 |
143 |
IGP prevenire combatere trafic fiinte umane |
0,0368 |
144 |
AUTO ITALIA IMPEX |
0,0368 |
145 |
DRAGON STAR |
0,0368 |
146 |
CLINICA ROMGERMED SRL |
0,0368 |
147 |
PANDA-DENTA 2007 SALVAREA TERRA |
0,0368 |
148 |
SOC. MEDICALA MUNPOSAN 94 |
0,0368 |
149 |
CLINICA MEDICALA HIPOCRAT 2000 |
0,0368 |
150 |
Spitalul Universitar de Urgenta |
0,0368 |
151 |
MEDSANA BUCHAREST MEDICAL CENTER |
0,0368 |
152 |
Salvare Centrul de Diagnostic V. Babes |
0,0368 |
153 |
SPITALUL DE URGENTA |
0,0368 |
154 |
D'ARTEX SERVICE SRL |
0,0368 |
155 |
TAXI PERROZZI |
0,0368 |
156 |
SC RTC HOLDING SA - service IT |
0,0368 |
157 |
INTERNATIONAL C.P.I. SECURITY |
0,0368 |
158 |
COM NICO SERV - tractare auto |
0,0368 |
159 |
ELECTRICA Muntenia Sud informatii |
0,0368 |
160 |
RR TURISM |
0,0368 |
161 |
TESS GRUP taxi |
0,0368 |
162 |
ROSAL GRUP SRL - dispecerat |
0,0368 |
163 |
BILANCIA EXIM SRL - comert |
0,0368 |
164 |
INFOP Perfectionare si Dezvoltare - dispecerat |
0,0368 |
165 |
SC RTC HOLDING - dispecerat comenzi |
0,0368 |
166 |
SUPERCOM SA - dispecerat |
0,0368 |
167 |
Centrul Medical DORIS |
0,0368 |
168 |
SC DANONE Productie Distributie Produse Alim. |
0,0368 |
169 |
L.S.A. INVESTITII SRL |
0,0368 |
170 |
Oficiul Bucuresti pt. Protec. Consumatorului |
0,0368 |
171 |
TAXI TITAN |
0,0368 |
172 |
INFO ROM MEDIA SRL - INFO TOUR |
0,0368 |
173 |
Relatii Clienti - Internet ASTRAL |
0,0368 |
174 |
CHEMTRADERS SRL dispecerat |
0,0368 |
175 |
ZOLOTAS GRUP SRL (JONNY TAXI) |
0,0368 |
176 |
COMISARIATUL pt. SOCIETATEA CIVILA |
0,0368 |
177 |
OMNIASIG |
0,0368 |
178 |
REGISTRUL AUTO ROMAN |
0,0368 |
179 |
S.C. DOMUS MEX SRL - servicii mobila |
0,0368 |
180 |
INTERAMERICAN INSURANCE COMPANY |
0,0368 |
181 |
CLIMALUX CENTER |
0,0368 |
182 |
DELI CATERING SRL - catering |
0,0368 |
183 |
ARGIROM INTERNATIONAL |
0,0368 |
184 |
CIBIANI SRL - activ. veterinar |
0,0368 |
185 |
SC OMEGA SOFT SRL - distributie soft, turism |
0,0368 |
186 |
ARGUS ALARM SYSTEM |
0,0368 |
187 |
SANADOR - centrul medical |
0,0368 |
188 |
PULS LTD MEDICA SRL (salvare) |
0,0368 |
189 |
SOS MEDICAL & AMBULANTA |
0,0368 |
190 |
SC FGS ZOLOTAS GRUP taxi |
0,0368 |
191 |
ANUNTUL TELEFONIC |
0,0368 |
192 |
PRIMARIA SECT 1 |
0,0368 |
193 |
PROTECTIA COPILULUI SECT. 2 |
0,0368 |
194 |
DISPECERAT PRIMARIE SECTOR 3 |
0,0368 |
195 |
DIRECTIA PROTECTIE SOCIALA SECT 2 |
0,0368 |
196 |
TELEFONUL CETATEANULUI (PREFECTURA) |
0,0368 |
197 |
AVIS RENT A CAR |
0,0368 |
198 |
COMAUTO MERIDIAN taxi |
0,0368 |
199 |
Servicii funerare |
0,0368 |
200 |
PRIMARIA SECT 2 - telefonul cetateanului |
0,0368 |
Observatie: - tariful este exprimat in euro si nu include TVA
Pentru si in numele PRESTATORULUI |
Pentru si in numele BENEFICIARULUI |
Nume: Serban TIGAU |
Nume: |
Functia: Director General |
Functia: |
Data: |
Data: |
Anexa 1.2 - Tarife destinatii internationale
Zona de tarifare: International - zona 1 fixe
Nr.crt. |
Serviciu |
Tarif euro/ min |
1 |
AUSTRIA |
0,05 |
2 |
BAHAMAS |
0,05 |
3 |
BARBADOS |
0,05 |
4 |
BELGIUM |
0,05 |
5 |
BERMUDA IS |
0,05 |
6 |
BULGARIA |
0,05 |
7 |
CANADA |
0,05 |
8 |
CANADA (MONTREAL) |
0,05 |
9 |
CANADA (OTTAWA) |
0,05 |
10 |
CANADA (TORONTO) |
0,05 |
11 |
CZECH REPUBLIC |
0,05 |
12 |
CZECH REPUBLIC (PRAGUE) |
0,05 |
13 |
DENMARK |
0,05 |
14 |
FRANCE |
0,05 |
15 |
GERMANY |
0,05 |
16 |
GREECE |
0,05 |
17 |
GREECE (ATHENS) |
0,05 |
18 |
GRENADA |
0,05 |
19 |
HUNGARY |
0,05 |
20 |
HUNGARY (BUDAPEST) |
0,05 |
21 |
ICELAND |
0,05 |
22 |
IRELAND |
0,05 |
23 |
ITALY |
0,05 |
24 |
ITALY (MILAN) |
0,05 |
25 |
ITALY (ROME) |
0,05 |
26 |
LUXEMBOURG |
0,05 |
27 |
NETHERLANDS |
0,05 |
28 |
NORWAY |
0,05 |
29 |
POLAND |
0,05 |
30 |
PORTUGAL |
0,05 |
31 |
SLOVAKIA |
0,05 |
32 |
SPAIN |
0,05 |
33 |
SPAIN (BARCELONA) |
0,05 |
34 |
SPAIN (MADRID) |
0,05 |
35 |
SWEDEN |
0,05 |
36 |
SWITZERLAND |
0,05 |
37 |
UK |
0,05 |
38 |
UNITED STATES ALASKA |
0,05 |
39 |
UNITED STATES HAWAII |
0,05 |
40 |
UNITED STATES PUERTO RICO |
0,05 |
41 |
USA |
0,05 |
Observatie: - tariful este exprimat in euro si nu include TVA
Pentru si in numele PRESTATORULUI |
Pentru si in numele BENEFICIARULUI |
Nume: Serban TIGAU |
Nume: |
Functia: Director General |
Functia: |
Data: |
Data: |
Anexa 1.2 - Tarife destinatii internationale
Zona de tarifare: International - zona 1 mobile
Nr.crt. |
Serviciu |
Tarif euro/min |
1 |
ALBANIA |
0,2 |
2 |
ANDORRA |
0,2 |
3 |
ARMENIA |
0,2 |
4 |
AUSTRIA - MOBILE ONE |
0,2 |
5 |
AUSTRIA - MOBILE OTHERS |
0,2 |
6 |
AUSTRIA - MOBILE T_MOBILE |
0,2 |
7 |
AUSTRIA - MOBILE TELERING |
0,2 |
8 |
AUSTRIA-MOBILE |
0,2 |
9 |
AUSTRIA-MOBILE (TELEKOM) |
0,2 |
10 |
AUSTRIA-MOBILE(HUTCHINSON 3G) |
0,2 |
11 |
AUSTRIA-MOBILE(T-MOBILE) |
0,2 |
12 |
BELARUS |
0,2 |
13 |
BELARUS - MOBILE |
0,2 |
14 |
BELGIUM - MOBILE BASE |
0,2 |
15 |
BELGIUM - MOBILE MOBISTAR |
0,2 |
16 |
BELGIUM - MOBILE PROXIMUS |
0,2 |
17 |
BELGIUM - MOBILE PROXIMUS |
0,2 |
18 |
BOSNIA & HERZEGOVINA-MOBILE |
0,2 |
19 |
BOSNIA HERZEGOVINA |
0,2 |
20 |
BOSNIA HERZEGOVINA - MOBILE |
0,2 |
21 |
CROATIA |
0,2 |
22 |
CROATIA - MOBILE |
0,2 |
23 |
CYPRUS |
0,2 |
24 |
CYPRUS - MOBILE |
0,2 |
25 |
CZECH REPUBLIC-MOBILE |
0,2 |
26 |
CZECH REPUBLIC-MOBILE |
0,2 |
27 |
CZECH REPUBLIC-MOBILE (EUROTEL) |
0,2 |
28 |
CZECH REPUBLIC-MOBILE (T-MOBILE) |
0,2 |
29 |
CZECH REPUBLIC-MOBILE (VODAFONE) |
0,2 |
30 |
DENMARK - MOBILE |
0,2 |
31 |
DENMARK-MOBILE |
0,2 |
32 |
DENMARK-MOBILE (HI3G) |
0,2 |
33 |
DENMARK-MOBILE (SONOFON) |
0,2 |
34 |
DENMARK-MOBILE (TELIA) |
0,2 |
35 |
ESTONIA |
0,2 |
36 |
FINLAND |
0,2 |
37 |
FINLAND - MOBILE |
0,2 |
38 |
FRANCE - MOBILE BOUYGUES |
0,2 |
39 |
FRANCE - MOBILE ORANGE |
0,2 |
40 |
FRANCE - MOBILE OTHERS |
0,2 |
41 |
FRANCE-MOBILE |
0,2 |
42 |
FRANCE-MOBILE (DOLPHIN) |
0,2 |
43 |
FRANCE-MOBILE (FRANCE TELECOM) |
0,2 |
44 |
GEORGIA - MOBILE |
0,2 |
45 |
GERMANY - MOBILE |
0,2 |
46 |
GERMANY - MOBILE EPLUS |
0,2 |
47 |
GERMANY - MOBILE O2 |
0,2 |
48 |
GERMANY - MOBILE T_MOBILE |
0,2 |
49 |
GERMANY - MOBILE VODAFONE |
0,2 |
50 |
GIBRALTAR |
0,2 |
51 |
GREECE - MOBILE COSMOTE |
0,2 |
52 |
GREECE - MOBILE INFOQUEST |
0,2 |
53 |
GREECE - MOBILE TELESTET |
0,2 |
54 |
GREECE - MOBILE VODAFONE |
0,2 |
55 |
GREECE-MOBILE |
0,2 |
56 |
GREECE-MOBILE (COSMOTE) |
0,2 |
57 |
GREECE-MOBILE (VODAFONE) |
0,2 |
58 |
GREECE-MOBILE (WIND) |
0,2 |
59 |
HUNGARY - MOBILE PANNON |
0,2 |
60 |
HUNGARY - MOBILE VODAFONE |
0,2 |
61 |
HUNGARY - MOBILE WESTEL |
0,2 |
62 |
ICELAND - MOBILE |
0,2 |
63 |
ICELAND-MOBILE (ICELAND TELECOM) |
0,2 |
64 |
IRELAND-MOBILE |
0,2 |
65 |
IRELAND-MOBILE (METEOR) |
0,2 |
66 |
IRELAND-MOBILE (O2) |
0,2 |
67 |
ITALY - MOBILE TIM |
0,2 |
68 |
ITALY - MOBILE VODAFONE |
0,2 |
69 |
ITALY - MOBILE WIND |
0,2 |
70 |
ITALY MOBILE |
0,2 |
71 |
ITALY-MOBILE (ELSACOM) |
0,2 |
72 |
ITALY-MOBILE (H3G) |
0,2 |
73 |
ITALY-MOBILE (IPSE) |
0,2 |
74 |
ITALY-MOBILE (TIM) |
0,2 |
75 |
ITALY-MOBILE (VODAFONE) |
0,2 |
76 |
LATVIA |
0,2 |
77 |
LATVIA - MOBILE |
0,2 |
78 |
LITHUANIA |
0,2 |
79 |
LITHUANIA - MOBILE |
0,2 |
80 |
LUXEMBOURG - MOBILE |
0,2 |
81 |
MACEDONIA |
0,2 |
82 |
MALTA |
0,2 |
83 |
MOLDOVA |
0,2 |
84 |
MOLDOVA - TRANSNISTRIA MOBILE |
0,2 |
85 |
MOLDOVA-MOBILE (EVENTIS) |
0,2 |
86 |
MOLDOVA-MOBILE (MOLDTELECOM) |
0,2 |
87 |
MONACO |
0,2 |
88 |
MONTENEGRO |
0,2 |
89 |
NETHERLANDS - MOBILE KPN |
0,2 |
90 |
NETHERLANDS - MOBILE OTHERS |
0,2 |
91 |
NETHERLANDS - MOBILE VODAFONE |
0,2 |
92 |
NETHERLANDS-MOBILE |
0,2 |
93 |
NETHERLANDS-MOBILE (ORANGE) |
0,2 |
94 |
NETHERLANDS-MOBILE (T-MOBILE) |
0,2 |
95 |
NETHERLANDS-MOBILE (T-MOBILE) |
0,2 |
96 |
NORWAY - MOBILE |
0,2 |
97 |
POLAND - MOBILE |
0,2 |
98 |
POLAND-MOBILE (ERA) |
0,2 |
99 |
POLAND-MOBILE (ORANGE) |
0,2 |
100 |
POLAND-MOBILE (P4) |
0,2 |
101 |
POLAND-MOBILE (PLUS) |
0,2 |
102 |
PORTUGAL - MOBILE |
0,2 |
103 |
PORTUGAL-MOBILE (OPTIMUS) |
0,2 |
104 |
PORTUGAL-MOBILE (VODAFONE) |
0,2 |
105 |
QATAR - MOBILE |
0,2 |
106 |
SAN MARINO |
0,2 |
107 |
SERBIA - MOBILE MOBTEL |
0,2 |
108 |
SERBIA-MOBILE (TELECOM SRBIJA) |
0,2 |
109 |
SLOVAK REPUBLIC-MOBILE |
0,2 |
110 |
SLOVAK REPUBLIC-MOBILE (ORANGE) |
0,2 |
111 |
SLOVAK REPUBLIC-MOBILE (TELEFONICAO2) |
0,2 |
112 |
SLOVAK REPUBLIC-MOBILE (T-MOBILE) |
0,2 |
113 |
SLOVENIA |
0,2 |
114 |
SPAIN - MOBILE RETEVISION |
0,2 |
115 |
SPAIN - MOBILE TELEFONICA |
0,2 |
116 |
SPAIN - MOBILE VODAFONE |
0,2 |
117 |
SPAIN (CANARY ISLANDS) |
0,2 |
118 |
SPAIN-MOBILE |
0,2 |
119 |
SPAIN-MOBILE (MOVISTAR) |
0,2 |
120 |
SPAIN-MOBILE (ORANGE) |
0,2 |
121 |
SPAIN-MOBILE (VODAFONE) |
0,2 |
122 |
SWEDEN - MOBILE COMVIQ |
0,2 |
123 |
SWEDEN - MOBILE HI3G |
0,2 |
124 |
SWEDEN - MOBILE OTHERS |
0,2 |
125 |
SWEDEN - MOBILE TELIA |
0,2 |
126 |
SWEDEN - MOBILE VODAFONE |
0,2 |
127 |
SWEDEN-MOBILE |
0,2 |
128 |
SWEDEN-MOBILE (HI3G) |
0,2 |
129 |
SWEDEN-MOBILE (TELENOR) |
0,2 |
130 |
SWEDEN-MOBILE (TELIA/MOBILTEL) |
0,2 |
131 |
SWITZERLAND - MOBILE SWISSCOM& IN-PHONE |
0,2 |
132 |
SWITZERLAND-MOBILE |
0,2 |
133 |
SWITZERLAND-MOBILE (ORANGE) |
0,2 |
134 |
SWITZERLAND-MOBILE (SWISSCOM) |
0,2 |
135 |
SWITZERLAND-MOBILE (TDC) |
0,2 |
136 |
TAJIKISTAN-MOBILE |
0,2 |
137 |
TURKEY - MOBILE |
0,2 |
138 |
UK-MOBILE |
0,2 |
139 |
UKRAINE |
0,2 |
140 |
UKRAINE - MOBILE |
0,2 |
141 |
UKRAINE-MOBILE (INTERTELECOM) |
0,2 |
142 |
UKRAINE-MOBILE (TELESYSTEMS) |
0,2 |
143 |
UKRAINE-MOBILE (UKRTELECOM) |
0,2 |
144 |
UNITED KINGDOM - MOBILE |
0,2 |
Observatie: - tariful este exprimat in euro si nu include TVA
Pentru si in numele PRESTATORULUI |
Pentru si in numele BENEFICIARULUI |
Nume: Serban TIGAU |
Nume: |
Functia: Director General |
Functia: |
Data: |
Data: |
Anexa 1.2 - Tarife destinatii internationale
Zona de tarifare: International - zona alte destinatii
Nr.ctr. |
Serviciu |
Tarife euro / min |
1 |
AFGHANISTAN |
0,23 |
2 |
AFGHANISTAN - MOBILE |
0,23 |
3 |
ALBANIA-MOBILE |
0,2264 |
4 |
ALBANIA-MOBILE (VODAFONE) |
0,2264 |
5 |
ALGERIA |
0,2 |
6 |
ALGERIA - MOBILE |
0,2155 |
7 |
AMERICAN SAMOA |
0,3 |
8 |
ANDORRA - MOBILE |
0,33 |
9 |
ANGOLA |
0,2 |
10 |
ANGOLA - MOBILE |
0,2013 |
11 |
ANGUILLA |
0,2 |
12 |
ANGUILLA-MOBILE |
0,2 |
13 |
ANTIGUA & BARBUDA |
0,5029 |
14 |
ANTIGUA & BARBUDA-MOBILE |
0,5029 |
15 |
ARGENTINA |
0,2 |
16 |
ARGENTINA - MOBILE |
0,2293 |
17 |
ARMENIA - MOBILE |
0,26 |
18 |
ARUBA |
0,2157 |
19 |
ASCENSION |
0,532 |
20 |
AUSTRALIA |
0,2 |
21 |
AUSTRALIA - MOBILE |
0,2 |
22 |
AUSTRALIA (CANBERRA) |
0,2 |
23 |
AUSTRALIA (SYDNEY) |
0,2 |
24 |
AUSTRALIA SATELLITE |
0,2471 |
25 |
AUSTRALIA(CHRISTMAS ISLANDS) |
0,2 |
26 |
AUSTRALIA-MOBILE |
0,2 |
27 |
AZERBAIJAN |
0,219 |
28 |
BAHAMAS |
0,29 |
29 |
BAHAMAS - MOBILE |
0,29 |
30 |
BAHRAIN |
0,29 |
31 |
BANGLADESH |
0,215 |
32 |
BANGLADESH - MOBILE |
0,215 |
33 |
BARBADOS |
0,37 |
34 |
BELARUS |
0,2217 |
35 |
BELARUS - MOBILE |
0,24 |
36 |
BELIZE |
0,3 |
37 |
BELIZE - MOBILE |
0,3 |
38 |
BENIN |
0,3 |
39 |
BERMUDA IS |
0,3 |
40 |
BOLIVIA |
0,2 |
41 |
BOLIVIA - MOBILE |
0,2 |
42 |
BOSNIA HERZEGOVINA - MOBILE |
0,255 |
43 |
BOTSWANA |
0,3 |
44 |
BOTSWANA - MOBILE |
0,3 |
45 |
BRAZIL |
0,2 |
46 |
BRAZIL-MOBILE |
0,2 |
47 |
BRITISH VIRGIN ISLANDS |
0,2 |
48 |
BRUNEI |
0,2 |
49 |
BULGARIA - MOBILE |
0,3 |
50 |
BURKINA FASO |
0,2196 |
51 |
BURUNDI |
0,2 |
52 |
BURUNDI-MOBILE |
0,2 |
53 |
BUTHAN |
0,2055 |
54 |
CAMBODGIA |
0,213 |
55 |
CAMEROON |
0,219 |
56 |
CAPE VERDE |
0,3 |
57 |
CAYMAN |
0,3 |
58 |
CENTRAL AFRICAN REPUBLIC |
0,294 |
59 |
CENTRAL AFRICAN REPUBLIC-MOBILE |
0,294 |
60 |
CHAD |
0,2145 |
61 |
CHILE-MOBILE |
0,2 |
62 |
CHINA |
0,2 |
63 |
CHINA-MOBILE |
0,2 |
64 |
CHRISTMAS IS |
0,3 |
65 |
COCOS IS |
0,3 |
66 |
COLOMBIA |
0,2 |
67 |
COLOMBIA (BOGOTA) |
0,2 |
68 |
COLOMBIA-MOBILE |
0,2 |
69 |
COMORES |
0,3556 |
70 |
CONGO |
0,3 |
71 |
CONGO DR |
0,3 |
72 |
CONGO DR - MOBILE |
0,3 |
73 |
COOK ISLANDS |
0,4946 |
74 |
COSTA RICA |
0,3 |
75 |
COSTA RICA - MOBILE |
0,3 |
76 |
COTE D IVOIRE |
0,3 |
77 |
CROATIA - MOBILE |
0,233 |
78 |
CUBA |
0,85 |
79 |
CYPRUS-MOBILE |
0,2 |
80 |
DIEGO GARCIA |
0,8685 |
81 |
DIEGO GARCIA-MOBILE |
0,8685 |
82 |
DJIBOUTI |
0,85 |
83 |
DOMINICA |
0,2 |
84 |
DOMINICAN REPUBLIC |
0,2 |
85 |
DOMINICAN REPUBLIC - MOBILE |
0,2 |
86 |
EAST TIMOR |
0,85 |
87 |
EASTER ISLAND |
0,5855 |
88 |
ECUADOR |
0,3 |
89 |
EGYPT |
0,2 |
90 |
EGYPT - MOBILE |
0,2 |
91 |
EL SALVADOR |
0,2 |
92 |
EL SALVADOR - MOBILE |
0,2 |
93 |
EQUATORIAL GUINEA |
0,85 |
94 |
EQUATORIAL GUINEA - MOBILE |
0,85 |
95 |
ERITREEA |
0,2578 |
96 |
ESTONIA - MOBILE |
0,3 |
97 |
ESTONIA-MOBILE (PERSONAL NR.) |
0,2948 |
98 |
ETHIOPIA |
0,3 |
99 |
FAEROE |
0,3 |
100 |
FALKLAND MALVINE |
0,85 |
101 |
FIJI |
0,3 |
102 |
FINLAND - MOBILE |
0,2 |
103 |
FINLAND (HELSINKI) |
0,2 |
104 |
FINLAND-MOBILE |
0,2 |
105 |
FRANCE-MOBILE (BOUYGUES) |
0,2 |
106 |
FRENCH GUYANA |
0,33 |
107 |
FRENCH POLYNESIA |
0,33 |
108 |
GABON |
0,3 |
109 |
GAMBIA |
0,3 |
110 |
GEORGIA |
0,2 |
111 |
GEORGIA - MOBILE |
0,2 |
112 |
GERMANY - MOBILE |
0,203 |
113 |
GHANA |
0,2 |
114 |
GHANA - MOBILE |
0,2 |
115 |
GIBRALTAR - MOBILE |
0,3 |
116 |
GREENLAND |
0,85 |
117 |
GRENADA |
0,3 |
118 |
GUADALOUPE |
0,3 |
119 |
GUAM |
0,2 |
120 |
GUATEMALA |
0,2058 |
121 |
GUINEA |
0,3 |
122 |
GUINEA BISSAU |
0,85 |
123 |
GUYANA |
0,308 |
124 |
GUYANA-MOBILE |
0,3146 |
125 |
HAITI |
0,3 |
126 |
HONDURAS |
0,3 |
127 |
HONG KONG |
0,2 |
128 |
HONGKONG-MOBILE |
0,2 |
129 |
ICELAND-MOBILE |
0,2383 |
130 |
ICELAND-MOBILE (ICELAND TELECOM) |
0,2519 |
131 |
INDIA |
0,2 |
132 |
INDONESIA |
0,2 |
133 |
INDONESIA - MOBILE |
0,2 |
134 |
IRAN |
0,2 |
135 |
IRAQ |
0,3 |
136 |
IRELAND - MOBILE O2&VODAFONE |
0,2 |
137 |
ISRAEL |
0,2 |
138 |
ISRAEL - MOBILE |
0,2 |
139 |
ISRAEL - MOBILE |
0,2 |
140 |
ISRAEL (PALESTINE) |
0,2 |
141 |
ISRAEL-MOBILE |
0,2 |
142 |
ISRAEL-MOBILE |
0,2 |
143 |
ISRAEL-MOBILE (PALESTINE) |
0,2 |
144 |
ITALY-MOBILE (H3G) |
0,2336 |
145 |
JAMAICA |
0,3 |
146 |
JAMAICA - MOBILE |
0,3 |
147 |
JAPAN |
0,2 |
148 |
JAPAN - MOBILE |
0,2 |
149 |
JORDAN |
0,2 |
150 |
JORDAN - MOBILE |
0,2099 |
151 |
KAZAKHSTAN |
0,2 |
152 |
KAZAKHSTAN-MOBILE |
0,2 |
153 |
KENYA |
0,2 |
154 |
KENYA - MOBILE |
0,256 |
155 |
KIRIBATI |
0,55 |
156 |
KOREA, REPUBLIC-MOBILE |
0,2 |
157 |
KUWAIT |
0,2 |
158 |
KUWAIT - MOBILE |
0,2 |
159 |
KYRGYZSTAN |
0,3 |
160 |
KYRGYZSTAN - MOBILE |
0,3 |
161 |
LAOS |
0,3 |
162 |
LATVIA - MOBILE |
0,232 |
163 |
LEBANON |
0,2 |
164 |
LEBANON - MOBILE |
0,2121 |
165 |
LESOTHO |
0,25 |
166 |
LIBERIA |
0,3205 |
167 |
LIBERIA-MOBILE |
0,3169 |
168 |
LIBYA |
0,245 |
169 |
LIECHTENSTEIN |
0,2 |
170 |
LIECHTENSTEIN - MOBILE |
0,55 |
171 |
LIECHTENSTEIN - MOBILE GRUP1 |
0,55 |
172 |
LIECHTENSTEIN - SPECIAL SERVICES |
0,55 |
173 |
LIECHTENSTEIN-MOBILE |
0,3261 |
174 |
LITHUANIA - MOBILE |
0,2 |
175 |
MACAU |
0,2 |
176 |
MACEDONIA - MOBILE |
0,2856 |
177 |
MADAGASCAR |
0,3 |
178 |
MALAWI |
0,2 |
179 |
MALDIVES |
0,3 |
180 |
MALI |
0,3 |
181 |
MALI - MOBILE |
0,3 |
182 |
MALTA - MOBILE |
0,3 |
183 |
MARIANE SAIPAN |
0,3 |
184 |
MARSHALL IS |
0,3 |
185 |
MARTINIQUE |
0,3 |
186 |
MAURITANIA |
0,3 |
187 |
MAURITIUS |
0,3 |
188 |
MAYOTTE |
0,3 |
189 |
MAYOTTE-MOBILE |
0,3698 |
190 |
MEXICO |
0,23 |
191 |
MICRONESIA |
0,3 |
192 |
MIDWAY ISLANDS |
0,5753 |
193 |
MOLDOVA |
0,2 |
194 |
MOLDOVA - MOBILE |
0,238 |
195 |
MOLDOVA - TRANSNISTRIA |
0,2 |
196 |
MOLDOVA - TRANSNISTRIA MOBILE |
0,2 |
197 |
MOLDOVA-MOBILE (ORANGE) |
0,2 |
198 |
MONACO - MOBILE |
0,3 |
199 |
MONGOLIA |
0,2 |
200 |
MONTENEGRO - MOBILE |
0,2628 |
201 |
MONTSERRAT |
0,3 |
202 |
MOROCCO |
0,2185 |
203 |
MOROCCO - MOBILE |
0,3 |
204 |
MOROCCO-MOBILE |
0,2294 |
205 |
MYANMAR |
0,85 |
206 |
MYANMAR |
0,85 |
207 |
NAMIBIA |
0,2049 |
208 |
NAMIBIA - MOBILE |
0,2049 |
209 |
NAURU |
0,85 |
210 |
NEPAL |
0,85 |
211 |
NETHERLANDS ANTILLES |
0,3 |
212 |
NETHERLANDS ANTILLES - MOBILE |
0,3 |
213 |
NEW CALEDONIA |
0,85 |
214 |
NEW ZEALAND |
0,2 |
215 |
NEW ZEALAND - MOBILE |
0,3 |
216 |
NICARAGUA |
0,3 |
217 |
NIGER |
0,3 |
218 |
NIGERIA |
0,2 |
219 |
NIGERIA - MOBILE |
0,2 |
220 |
NIGERIA-MOBILE |
0,2 |
221 |
NIGERIA-MOBILE (CELTEL) |
0,2 |
222 |
NIGERIA-MOBILE (GLOBACOM) |
0,2 |
223 |
NIGERIA-MOBILE (MTN) |
0,2 |
224 |
NIUE |
0,85 |
225 |
NORFOLK |
0,85 |
226 |
NORTH KOREA |
0,85 |
227 |
NORWAY - MOBILE |
0,21 |
228 |
OMAN |
0,3 |
229 |
PAKISTAN |
0,2 |
230 |
PALAU |
0,85 |
231 |
PANAMA |
0,3 |
232 |
PAPUA NEW GUINEA |
0,85 |
233 |
PARAGUAY |
0,2 |
234 |
PARAGUAY - MOBILE |
0,2 |
235 |
PERU |
0,2 |
236 |
PERU - MOBILE |
0,3061 |
237 |
PERU (LIMA) |
0,2 |
238 |
PHILIPPINES |
0,2 |
239 |
PITCAIRN ISLAND |
0,771 |
240 |
POLAND - MOBILE |
0,21 |
241 |
POLAND-MOBILE |
0,2266 |
242 |
PORTUGAL - MOBILE |
0,2 |
243 |
QATAR |
0,3 |
244 |
QATAR - MOBILE |
0,3 |
245 |
REUNION |
0,3 |
246 |
REUNION - MOBILE |
0,3 |
247 |
RODRIGUEZ ISLANDS |
0,785 |
248 |
RUSSIA |
0,2 |
249 |
RUSSIA - MOBILE |
0,2 |
250 |
RUSSIA (OVERLAY) |
0,2 |
251 |
RWANDA |
0,2 |
252 |
RWANDA |
0,2 |
253 |
RWANDA |
0,2 |
254 |
RWANDA |
0,2 |
255 |
RWANDA - MOBILE |
0,2 |
256 |
SAN MARINO |
0,2 |
257 |
SAUDI ARABIA |
0,2 |
258 |
SAUDI ARABIA - MOBILE |
0,2388 |
259 |
SENEGAL |
0,2306 |
260 |
SENEGAL - MOBILE |
0,2427 |
261 |
SERBIA |
0,2 |
262 |
SEYCHELLES |
0,3 |
263 |
SIERRA LEONE |
0,3 |
264 |
SINGAPORE |
0,2 |
265 |
SINGAPORE-MOBILE |
0,2 |
266 |
SLOVENIA - MOBILE |
0,3 |
267 |
SLOVENIA-MOBILE |
0,2958 |
268 |
SOLOMON |
0,85 |
269 |
SOMALIA |
0,85 |
270 |
SOUTH AFRICA |
0,2 |
271 |
SOUTH AFRICA - MOBILE |
0,2581 |
272 |
SOUTH KOREA |
0,2 |
273 |
SOUTH KOREA - MOBILE |
0,2 |
274 |
SRI LANKA |
0,3 |
275 |
ST HELENA |
0,85 |
276 |
ST KITTS NEVIS |
0,85 |
277 |
ST LUCIA |
0,3 |
278 |
ST PIERRE MIQUELON |
0,85 |
279 |
ST VINCENT |
0,3 |
280 |
ST VINCENT |
0,3 |
281 |
SUDAN |
0,2 |
282 |
SUDAN - MOBILE |
0,2 |
283 |
SURINAME |
0,3 |
284 |
SWAZILAND |
0,25 |
285 |
SWAZILAND |
0,25 |
286 |
SWEDEN - MOBILE OTHERS |
0,2 |
287 |
SWEDEN - MOBILE TELIA |
0,2 |
288 |
SWEDEN (GOTHENBURG) |
0,2 |
289 |
SWITZERLAND - MOBILE GLOBAL-NET |
0,3 |
290 |
SWITZERLAND - MOBILE SUNRISE&ORANGE&OTHERS |
0,3 |
291 |
SYRIA |
0,27 |
292 |
TADJIKISTAN |
0,2 |
293 |
TAIWAN |
0,2 |
294 |
TAIWAN - MOBILE |
0,2 |
295 |
TAJIKISTAN-MOBILE |
0,2 |
296 |
TANZANIA |
0,23 |
297 |
THAILAND |
0,2 |
298 |
TOGO |
0,3 |
299 |
TONGA |
0,85 |
300 |
TRINIDAD TOBAGO |
0,3 |
301 |
TRISTAN DA CUNHA |
0,5753 |
302 |
TUNISIA |
0,22 |
303 |
TUNISIA-MOBILE |
0,2725 |
304 |
TUNISIA-MOBILE (TUNISIANA) |
0,2784 |
305 |
TURKEY |
0,2 |
306 |
TURKEY - ISTANBUL |
0,2 |
307 |
TURKEY - MOBILE |
0,2 |
308 |
TURKEY (ANKARA, IZMIR) |
0,2 |
309 |
TURKMENISTAN |
0,2 |
310 |
TURKS CAICOS |
0,85 |
311 |
TUVALU |
0,85 |
312 |
UGANDA |
0,3 |
313 |
UK (NTS/LOCAL PLUS RATE) |
0,2 |
314 |
UK (NTS/LOCAL RATE) |
0,2 |
315 |
UK (NTS/NATIONAL PLUS RATE) |
0,2 |
316 |
UK (NTS/NATIONAL RATE) |
0,2 |
317 |
UNITED ARAB EMIRATES |
0,2139 |
318 |
UNITED ARAB EMIRATES |
0,2013 |
319 |
UNITED KINGDOM - MOBILE |
0,27 |
320 |
UNITED KINGDOM - PNS |
0,27 |
321 |
UNITED STATES PUERTO RICO |
0,2 |
322 |
URUGUAY |
0,2 |
323 |
URUGUAY - MOBILE |
0,25 |
324 |
UZBEKISTAN |
0,2 |
325 |
VANUATU |
0,85 |
326 |
VENEZUELA |
0,2 |
327 |
VENEZUELA - MOBILE |
0,2187 |
328 |
VENEZUELA-MOBILE |
0,2 |
329 |
VENEZUELA-MOBILE (MOVILNET) |
0,2 |
330 |
VENEZUELA-MOBILE (MOVISTAR) |
0,2 |
331 |
VIETNAM |
0,2 |
332 |
VIRGIN ISLANDS (US) |
0,2 |
333 |
WAKE ISLAND |
0,785 |
334 |
WALLIS FUTUNA |
0,85 |
335 |
WEST SAMOA |
0,85 |
336 |
YEMEN ARAB REP |
0,2 |
337 |
ZAMBIA |
0,2035 |
338 |
ZIMBABWE |
0,2 |
339 |
ZIMBABWE - MOBILE |
0,2 |
340 |
ZIMBABWE-MOBILE (ECONET) |
0,2 |
341 |
ZIMBABWE-MOBILE (TELECEL) |
0,2 |
Observatie: - tariful este exprimat in euro si nu include TVA
Pentru si in numele PRESTATORULUI |
Pentru si in numele BENEFICIARULUI |
Nume: Serban TIGAU |
Nume: |
Functia: Director General |
Functia: |
Data: |
Data: |
Anexa 2 – Instructiuni de utilizare a serviciului de telefonie
Reguli de formare folosind NUMEROTATIA TELCOR
1) pentru toate retelele (Cosmote, Dial Telecom, Orange, Romtelecom, RCS, UPC, Vodafone, Telcor, Telemobil ) este obligatorie formarea prefixului, chiar si pentru Bucuresti.
Exemplu: - convorbire catre Romtelecom Bucuresti
[021] + [2103739]
prefix + numar
- convorbire catre Romtelecom interurban
[0244] + [322040]
prefix + numar
- convorbire catre Vodafone
[0722] + [486232]
prefix + numar
2) pentru apeluri in international, se formeaza direct numarul international dorit, precedat de prefixul tarii respective.
Exemplu: - convorbire catre Franta
[0033] + [623057081]
prefix + numar
Pentru si in numele PRESTATORULUI |
Pentru si in numele BENEFICIARULUI |
Nume: Serban TIGAU |
Nume: |
Functia: Director General |
Functia: |
Data: |
Data: |