QR Codes

qrcodes

Creat în 1994 de către compania japoneză Denso Wave, subsidiara a Toyota, pentru urmarirea vehiculelor in procesul de productiei, codul QR este acum utilizat într-o gamă mult mai largă de aplicații: de la ticketing, divertisment, pana la programe de loializare, stocare informatii personale si diverse aplicatii comerciale.

Citirea codurilor QR se face prin intermediul unei aplicatii mobile, ceea ce face ca sistemul si fie utilizat cu regularitate pe telefoanele mobile de tip smartphone.

Cresterea continua a numarului smartphone-urilor din piata si implicit a abonamentelor de internet pe mobil, au facut ca marketerii sa caute noi moduri de utilizare a codurilor QR pentru interactiunea cu publicul tinta.

Reinventarea cumparaturilor din supermarket prin postere ilustrand produse ce pot fi achizitionate prin citirea coului QR, oferirea de vouchere sau puncte de loialitate, prin scanarea codului QR aflat pe ambalajul unor produse, smart poster-ul, sunt doar cateva idei de aplicabilitate ale sistemului, insa limitele tin de creativitate.

Functie de obiectivele dumneavoastra, vom cauta cel mai eficient si creativ mod de implementare a sistemului si va punem la dispozitie in timp real, setul complet de rapoarte.