NFC

nfc

Near Field Communication (NFC) este un sistem set de standarde bazat pe tehnologia contactless destinat smartphone-urilor și dispozitivelor similare, care permite comunicarea wireless, prin atingerea, sau punerea în imediata apropiere a doua dispozitive NFC (un cititor si un tag activat cu informatia)

Telcor dezvolta, implementeaza si administreaza intreaga arhitectura necesara pentru ca tehnologia sa devina usor de folosit de catre parteneri si utilizatorii finali.

Este un sitem versatil, aplicabilitatea sa fiind limitata doar de imaginatie si creativitate. Internetul pe mobil, creaza oportunitati pentru companii si consumatori deopotriva.

Publicitate & Promoții
Materiale promotionale echipate cu dispozitiv NFC, conecteaza instantaneu consumatorul cu site-uri sau magazine online.

Sistemul NFC poat avea si o functionalitate  cross-media: tagurile NFC atasate posterelor, revistelor și altor materiale similare, pot acorda acces catre achizitia de bilete pentru diverse evenimente sau pentru a descarca muzica, imagini, video.

Vouchere, programe de loialitate, bonusuri pentru membrii, pot fi, de asemenea, usor de activat prin NFC

 Divertisment & Social Media
Accesul la jocuri, filme, clipuri video și imagini, personalizarea sau upgrade-ul acestora pot fi realizate prin NFC.

Apropiati telefonul NFC de un tag NFC plasat într-un restaurant sau la intrarea unui eveniment și prietenii vor fi imediat informati prin retelele de socializrae de locul unde va aflati.

Carti de vizita
Cărțile de vizită NFC sunt de departe cel mai rapid și mai convenabil mod pentru a salva datele de contact ale partenerilor în telefoane și sisteme CRM.

Ticketing, Control acces & Plati
Implementari tipice ale sistemului, includ ticketing, control acces si aplicatii de plată, cum ar fi achiziționarea unui bilet de calatorie folosind un telefon mobil NFC si utilizarea acestuia in mijlocul de transport respectiv, prin sitem NFC.

Parteneriatele Telcor cu operatorii de telefonie mobila largesc aria de aplicabilitate a sistemului NFC si implicit calitatea rapoartelor puse la dispozitia partenerilor.