Procedura de solutionare a reclamatiilor

 

 

 

Acest document este proprietatea Telcor Communications S.R.L. si nu poate fi reprodus fara acordul companiei.

Prezenta procedura reglementeaza procesul de solutionare a reclamatiilor primite de la utilizatorii finali, clienti persoane fizice sau juridice care beneficiaza de serviciile oferite de Telcor Communications.

 

  1. Definitii: Reclamatia este o solicitare a utilizatorilor finali Telcor Communications de rezolvare a unor situatii considerate de catre acestia drept abateri de la conditiile legale sau contractuale de furnizare a serviciului, la care este asteptat un raspuns sau o rezolutie.

 

  1. Procedura inaintare reclamatii
    1. Orice reclamatie legata de serviciile furnizate de Telcor Communications poate fi 

                        inaintata prin:

-       telefon:  0316.900.000

-       fax:        0316.900.001

-       e-mail:   office@telcor.ro

 

    1. Programul de inregistrare a reclamatiilor este de luni pana vineri, intre orele 9 si 18, cu exceptia sarbatorilor legale.
    2. Orice reclamatie va fi solutionata in interval de o zi lucratoare din momentul inaintarii acesteia.
    3. In cazul in care echipa Telcor considera ca reclamatia necesita mai mult de o zi lucratoare pentru a fi solutionata, clientul va fi anuntat in termenul prevazut mai sus  prin e-mail si telefonic in legatura cu noul termen limita.
    4. In cazul in care litigiul nu este solutionat pe cale amiabila, utilizatorul final poate apela la ANCOM (Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii), Str. Delea Noua nr.2, sector 3, Bucuresti, tel. 0800.855.855 (apel gratuit) / 0372.845.845, fax. 0372.845.402, e-mail: ancom@ancom.org.ro, sau la alte proceduri extrajudiciare de solutionare a litigiilor.

 

 

 

Cu stima,

Serban TIGAU

Director General